5 Ocak 2011 Çarşamba

Pırıl pırıl bir yıl olsun...2011


Merhaba :)
Yeni bir yıla adım attığımız bugünlerde herkesin içi eminim ki umut doludur.Yapılacak işler için kişisel listeler yine hazırlanmıştır.Bu listeleri yazılı hale getirip saklamak ve sonraki yıllarda gözden geçirmek çok faydalı bir iş kuşkusuz.Neleri ne kadar yapabilmişiz,neleri es geçmişiz bunu net olarak görme şansımız oluyor. Bu yıl bize çok büyük sürprizler getirerek başlayacak gibi,çünkü geçen ay 21 Aralık 2010da yaşadığımız ay tutulmasının hemen ardından
 4 ocak 2011de bir de güneş tutulması ardarda gelerek bizi şaşırtan olayların gerçekleşmesine neden olacak.Peşpeşe gelen tutulmaları hayatımızdaki rota değişiklikleri gibi görüyorum ben.Bir anda öyle bir olay oluyor ki
gemimizin rotası değişiveriyor.Bu son iki tutulma başlangıç ve bitişlere sebep olacak ve kuşkusuz bu her kişi için kendi yıldız haritasına bağlı olarak farklı hayat alanlarında yaşanacaktır.Benim yıldız haritamda tam tepe noktamda gerçekleşen 4 ocak tutulması kariyer alanımı etkiliyor.Ve geçen yıldan öngördüğüm birşey gerçekleşti,çalıştığım ofis kapandı,tam da tutulma gününde üstelik...ama her bitiş bir başlangıçtır biliyorsunuz,bu olayla direkt bağlantılı olmasa da ben de kendi ofisimi açma konusunda bazı adımlar attım,bu proje gerçekleşmezse de farklı bir ofiste devam ederek yeni bir başlangıç yapmış olacağım.Sonuçta bu tutulma kariyer evimde ve tam tepe noktamda(MC) gerçekleşti ve tüm hayatımı derinden etkileyen bir gelişme yaşattı bana.
Haritanızdaki yerleşimlere göre mutlaka siz de farklı konularda sürpriz olaylar yaşayacaksınız, tutulmanın derecesi haritanızda hangi eve  yani hangi hayat alanına düşüyorsa o konuda bir olay yaşanacak hatta bir gezegenle aynı dereceye düşüyorsa  o gezegen etkisinde gündeme oturacaktır. 4 ocak 2011  tutulması oğlak burcunun 13.derecesinde gerçekleşti. Bu derecede gezegeni olanlar birincil derecede etkilenirler.
Kişisel haritanızla ilgili danışmak için glrstr@hotmail.com a doğum bilgilerinizi yollayabilirsiniz.
Hepinize mutluluk ve umut dolu günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder