4 Ekim 2012 Perşembe

İnternete farklı bir gözle bakmak / Yeni çalışma alanları

İnternetle yanılmıyorsam 1997-98 senelerinde tanışmıştım.O zaman benim gördüğüm
kadarıyla ağırlıklı olarak chat amaçlı  kullanılıyordu yani IRC programlarını biliyordu herkes, hatta bu nedir böyle geyik muhabbeti diye geçiriyordum içimden...2002 civarı ise iş ve tanıtım amaçlı kullanım yaygınlaşmaya başlamıştı ama yine de birçok kişi "kim bakacak bulacak bizi bilgisayardan?" düşüncesindeydi hâlâ...O zamanlar en kral arama motoru "altavista" idi. Mail olarak da yahoo ve hotmail revaçtaydı.1999da gmail için "herkes alamıyor,davetle alınıyor" filan deniliyordu :)
Her evde bilgisayar yoktu,hele laptop çok nadirdi çünkü pahalıydı.1996'da işyerinde bütün gün bilgisayar başındaydım,dos üzerinde çalışan autocad kullanıyorduk.Sonra windows 95 kurup autocad'i dos'tan windows'a terfi ettirdiğimizde büyük bir değişim olmuştu.Eve ilk pc'mi aldığımda ne kadar mutlu olduğumu hatırlıyorum.Benim satın alma amacım ve hayalim evde  3d işler yapabilmekti, ve gerçekten de senelerdir bu işten ekmek yediğime bakılırsa çok isabetli birşey yaptığım söylenebilir.
Bence internette google çok şey değiştirdi,herşeyi ona sormaya fena alıştık.Oyun siteleri,haber siteleri forumlar derken insanların blog yazmaya başlaması da çok önemli bir adım oldu,herkesin birbirine anlatacağı ne çok şey varmış :)

Ama tüm bunlar sadece eğlenmek ya da aradığın bir bilgiye ulaşmaktan öte anlamlar taşıyor artık. Reklamcılık  sektörü sayesinde internet bir kazanç kapısı haline  geldi.Giderek genişleyen ve önceden aklımıza gelmesi imkansız olan meslekler ve çalışma sistemleri ortaya çıktı.Evden çıkmadan bilgisayar başında çalışarak para kazanmak artık mümkün.

Bu konu o kadar geniş ki burada ne yazsam az olur.Ben de bu tür bir sistemle 3 yıl önce tanıştım ve uygulamaya başladım.
Home ofis çalışmak isteyenler ya da ek gelir arayanlar şu linki ----->>>goomass<<<--- tıklayarak ne demek istediğimi anlayacaklar.
Herkesin hayallerini gerçekleştirmesi dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder